آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط،بلیط استانبول تابستان 98

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط،بلیط استانبول تابستان 98

کشف زیبایی ها در بهترین گالری های هنر معاصر مسکو

صحنه هنر مسکو به طرز باور نکردنی شگفت انگیز است و این هنرهای بی نظیر تنها در آثار پوشکین و ترتیاکوف خلاصه نمی شود. اگر شما از عاشقان هنر هستید احتمالا نام موزه گاراژ و با آرت دیزاین را شنیده اید. اما هنوز هم گالریهای هنری زیادی در مسکو هستند که  همراه با الفبای سفر با آنها آشنا می شوید.

گالری هنری Solyanka VPA مسکو

این گالری هنری در سال 1988 تاسیس شده و در یک ساختمان زیبای نئوکلاسیک قرار دارد که تنها 5 دقیقه از کاخ کرملین فاصله دارد. در این نمایشگاه آثار هنرمندان کلاسیک روسیه، آثار نادر از مجموعه های خصوصی و آثار هنرمندان جوان با استعداد وجود دارد. سولایانکا یک فضای هنری است که بر روی ویدئو، انیمیشن و نمایشهای هنری تمرکز دارد. این گالری همچنین میزبان جشنوره سالانه هنرهای اجرایی است که دارای مدرسه آموزش هنری همراه با پروژههای آموزشی چشم گیری است که در تور مسکو خرداد 98 می توانید از آن دیدن کنید. 



گالری هنری Regina مسکو

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین گالریهای هنر مدرن مسکو گالری Regina است که در سال 1990 توسط دو هنرمند به نامهای Regina و  Vladimir Ovcharenko تاسیس شد. از آن زمان به بعد این گالری تبدیل به گالری هنر معاصر شد که در آن آثار هنرهای تجسمی هنرمندان روسی و بین المللی در معرض نمایش قرار گرفته شده است. هر زمان که با تور مسکو سن پترزبورگ به روسیه سفر کردید از این گالری دیدن کنید چراکه به طور یقین با یکی از بهترین نمایشگاهای مسکو روبه رو هستید که بازدید از آن را نباید از دست بدهید.



گالری هنری Gary Tatintsian مسکو

در سال 2005 یک هنرمند آمریکایی به نام Gary Tatintsian آثار هنری خود را از نیویورک به مسکو منتقل کرد. جای تعجب نیست این نمایشگاه هنری خیلی زود به یکی از صحنه های هنری مسکو تبدیل شد. این هنرمند بر هنر معاصر تمرکز کرده و آثار هنرمندان آمریکایی،ژاپنی، اروپایی و مجسمه سازان را در گالری خود قرار داده که برای شما گردشگران تور ترکیبی روسیه حتما جذاب خواهد بود.


موزه و گالری Art4 مسکو

این گالری در سال 2007 توسط ایگور مارکین تاسیس شد و اولین موزه شخصی هنر معاصر در مسکو بود که در مرکز شهر افتتاح شد. این موزه دارای مجموعه قابل توجهی از 1000 آثار  هنری بیش از 150 هنرمند بزرگ روسی را در خود جای داده است.

در دسامبر سال 2015 این گالری به یکی از مراکز مهم فروش آثار هنری تبدیل شد و مدتی بعد یک سایت برای فروش آثار هنری به صورت آنلاین راه اندازی کرد. اگر شما در طول سفر تور روسیه خرداد 98 قصد خرید از این گالری را ندارید ولی از حتما از آن بازدید کنید چراکه هر ماه یک نمایشگاه انفرادی جدید از یکی از هنرمندان مجموعه در آن برگزار می شود.



گالری هنری Galerie Iragui مسکو

این گالری تا سال 2008 در پاریس دایر بوده است و پس از آن صاحب این گالری Galerie Iragui این گالری را به مسکو انتقال می دهد. از آن زمان به بعد این گالری، آثار هنرمندان جوان فرانسه را به نمایش گذاشت و همراه با آن، هنر اروپایی و روسی را نیز نشان می دهد. ( برای اطلاع از قیمت تور روسیه شبهای سفید با الفبای سفر همراه باشید)



گالری هنری RuArts مسکو

آثار هنری این گالری برای همه علاقه مندان به هنر حتما جذاب خواهد بود. این گالری در سال 2004 بنا شد و فضایی مدرن به عنوان مرکز مدرن سازی نامیده می شود در آن تعدادی از بهترین آثار هنرمندان مدرن را می توانید مشاهده کنید. این نمایشگاه آثار هنرمندان روسی و بین الملی با تمرکز بر آثار هنری عکاسی، هنرهای تجسمی و ویدویی را عرضه کرده است که جزو جاهای دیدنی روسیه به شمار می رود.



گالری هنری Pechersky مسکو

این گالری توسط کارگردان و هنرمند نقاش به نام Pechersky در سال 2011 تاسیس شد. این گالری از هنرمندان جوان روسی مانند Hovnanian، Tkachenko، Parchikov، Agureeva و Shubina حمایت می کند. اگر علاقه مند به تماشای آثار هنرمندان جوان روسی هستید برای سفر به این کشور بلیط پرواز مسکو را رزرو کنید.



گالری هنری K35 Art مسکو

گالری کی 35 آرت برای نخستین بار در سال 2008 درهای خود برای عموم باز کرد و از آن به بعد حدود 20 نمایشگاه و پروژه هنری را برگزار کرده است. آثار هنری هنرمندان با استعداد قرن 20 را در این مکان می توانید مشاهده نماید. این گالری همچنین با داشتن پروژه های مشترک با ونیز و میلان و مشارکت در خیریه بسیار شناخته شده است.



گالری هنری MSK Eastside مسکو

این گالری توسط یک تیم بین الملی که شامل مجموعه ای از آثار هنری و عکاسی می باشد در سال 2012 بنا شد. این تیم موفق در سال 2016 نیز دومین گالری خود را در مسکو راه اندازی کردند. در گالری MSK Eastside شما می توانید نام هنرمندان جدید را کشف کنید و روند و سبکهای جدید در نقاشی معاصر و عکاسی را از نزدیک مشاهده کنید. علاوه بر این، این گالری در پرورش استعدادهای جدید و برگزاری نمایشگاه های جذاب نقش مهمی را ایفا می کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.